
VRTEX® Engage™ - rozwiązania edukacyjne dla spawania
SPAWANIE ROZPOCZYNA SIĘ TUTAJ.
Dla niektórych użytkowników pierwsze kroki w wirtualnej nauce spawania mogą być wyzwaniem. Lincoln Electric postanowił wyjść na przeciw potrzebom z VRTEX® Engage™. Ten nowatorski, mobilny system został zaprojektowany specjalnie, aby wprowadzić studentów w procesy spawania.
The VRTEX Engage posiada monitor z ekranem dotykowym, uchwyt spawalniczy, narzędzia pomiarowe oraz powierzchnię do pracy. Całość jest umieszczona w lekkiej i przenośnej walizce oraz może być stosowana w każdym środowisku – przemysłowym, naukowym lub innym.
VRTEX Engage to oszczędzające koszty zasobów narzędzie, które pomaga prowadzącym zajęcia wyszkolić spawaczy bardziej wydajnie oraz zachęcić ich do poszerzania swoich umiejętności w branży spawalniczej. System posiada lekcje wprowadzające do spawania, włączając bezpieczeństwo, wybór urządzenia i procesu, teorię spawalniczą i wiele innych.
ZALETY
- Ucz się wszędzie
Mobilność systemu pozwala na korzystanie z niego w każdych warunkach.
- Jeden, mały krok
VRTEX Engage dostarcza użytkownikowi symulację pracy w środowisku spawalniczym, podkreśla znaczenie bezpieczeństwa, procedur i uczy poprawnej techniki.
- Brak ukrytych kosztów
VRTEX Engage nie pobiera żadnych (licencyjnych, rocznych) opłat za korzystanie z urządzenia.
- Poprawa umiejętności praktycznych spawania,
- Wskazanie możliwości rozwoju w branży,
- Redukcja kosztów bez zbędnego użycia materiałów
Nie używa się metalu czy gazu w środowisku wirtualnym.
W ZESTAWIE
- Kompletny pakiet
VRTEX Engage jest umieszczony w wytrzymałej walizce z twardej obudowy, zawiera w niej wszystkie niezbędne do nauki spawania elementy. Wystarczy otworzyć i można zaczynać.
- Wgrane Demo, jak powinno sie wykonać poprawnie każdy rodzaj spoiny,
- Natychmiastowa informacja zwrotna na temat wykonanego zadania
Pozwala ocenić poziom i zrozumienie studenta na temat podstawowych zasad bezpieczeństwa i procedur w spawalnictwie.
- Powtórki Wideo
Pozwalają instruktorowi bądź studentowi zobaczyć i analizować wykonany proces
- mc15105.pdf (857 Pobrań)
- mc15110.pdf (819 Pobrań)